leer hacken

hallo nu ga ik julie stap voor stap leren hacken 1. begin niet met het moeilijkste toen ik wou leren hacken moest ik eerst lezen lezen en nog een keer lezen ik bespaar julie de moeite ik leg julie het in korte stapjes uit bij downloads kun je dan de
superscan donwloaden de netbus1.70 en de infecter.trojan

leg ik het julie uit.

leer hacken

let op dit moet je eerst helemaal lezen voordat je gaat beginnen als je eigenwijs bent en gewoon gelijk al gaat beginnen dan kun je problemen krijgenvoordat je overal op gaat drukken………….
om de netbus 1.70 te activeren moet je eerst WinRar hebben als je dat hebt kun je hem uitpakken en instaleren : als je hem instaleerd moet je je virus scanner uit zetten (deze vind hem mischien en verwijdert heb dus)als hij geinstaleerd is moet je de onnodige troep die er bij geinstaleerd is verwijderen de proxy die kun je downloade daarmee kun je ip adressen achterhalen paswoorden kraken enz als je geen ip hebt dan kun je dus ook niet hacken dus eerst proxy downloaden
voordat je iemand kan hacken moet je hem eerst infecteren met profesional hack-tool hoeft dat niet
maar omdat veel van julie beginners zijn geef ik nog niet gelijk de profesional hack-tool weg
als je iemand wil infecteren dan krijg je een bestand van de netbus 1.70 die je gedownload hebt
verwijder die niet dit bestand heet dan ook: Kies Een Slachtoffer Uit: je kunt het beste de naam weizigen en hem een andere naam geven want als je dat bestand stuurt met de naam kies een slachtoffer uit ja dat zou natuurlijk op vallen dit bestand doet het dan ook niet niet bij jezelf als je dat bestand zelf probeert te openen heb je kans dat je tussen de victem list staat of tewel de slachtoffer lijst OPEN DAROM DAT BESTAND NOOIT als iemand anders het bestand opent gebeurt er niks bij hem als hij een goeie virus scanner heeft heb je pech wat dan verwijdert die virus scanner hem dan zul je over moeten gaan op de spy-satalite-crack deze word niet opgevallen door een virus scanner (GEEN EEN) handig dus maar je hebt er ook nadelen aan dit bestand kan je grote problemen geven stuur dit dan ook NOOIT naar bedrijfen enz poeh ben moe met typen dus eh ik vertel een andere keer wel meer………………………. nu pak ik eff een kop koffie :p